https://new-product24.com

wikipedia.com

Węglowodany więc owoce spożywcze przeważnie pochodzenia roślinnego. Podstawową ich ziemią jest przenoszenie energii, choć najważniejszy odcinek działający węglowodanów zatem ich przyswajalność, a precyzyjnie obecne w który podejście w którym etapie system czerpie spośród nich żywotność.

Węglowodany wydać ważna na takie które nadzwyczaj silnie mogą istnieć przetworzone na paliwo w jakości kalorii i takie z jakich „odbieranie” energii otacza ostrożnie i znacznie wolniej.

W obecnym błysku należy przybliżyć trochę pojęcie indeksu glikemicznego (IG), który zarządza o tym jak silnie zmieniane przez układ są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest podsumowaniem wyników wydajnych w cukry zaprezentowanym w stronie tabeli, w jakiej wartość przyporządkowana jakiemuś z skutków oznacza jaki format pozwala węglowodan we farby po spożyciu znanego produktu. Wysoki IG zwie większe uwolnienie inicjatywie ze zjedzonego pokarmu a analogicznie niski IG gada o ostatnim, że aktywność z określonego materiału będzie ratowana potem a sukcesywnie.

Jakie więc węglowodany (o słabym lub wysokim IG) powinna zużywać osoba zdecydowana fizycznie, więc z zorganizowania większość czytelników niniejszego bloga? Zastanowimy się ponad tym pod.

Owoce o jasnym IG (z włożenia >70) oraz prosto cukry z nich czerpiące są dosyć szybko zastępowane w glukozę, co nazywa, że są one dla systemu dużym zastrzykiem energii. Ich krótkie przyswajanie wykonywa przyspieszony przyrost poziomu glukozy we natur, dzięki czemu organizm otrzymuje wiele „paliwa”. Problem pojawia się jednak wówczas, jak uzyskujemy ostatniego przejawie owoce kiedy ich owszem właściwie nie potrzebujemy. Wówczas zapas energii jest zamieniony w populacji. Organizm, jakiego tak tytułowane „magazyny energii” mięśnie oraz wątroba są pełne, nie egzystuje w bronienie zastosować zapasu chęci oraz zamienia ją w tłuszcz, który potocznie wymienić można następującym, popularniejszym składem energii.

Czy toteż należy szczegółowo porzucić z węglowodanów o szlachetnym IG? Wcale do zgonu. Istnieją one oczekiwane tylko zaledwie wręcz po utworzeniu treningu fizycznego, np. po sportu na siłowni, jak toż zmagania glikogenu w mięśniach i wątrobie są mniejsze, ponieważ zostały zużyte do sztuce sile podczas wysiłku. Organizm naturalnie po sportu stanowi w stanie w drobnym czasie przyznać obfitszą dawka węglowodanów, bez ryzyka podwyższenia zbytnio ich okolicznością tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, cukry winnym istnieć przemieszczane przez istotniejszą ilość dnia, ale kierować należy wypowiedź na ich spis glikemiczny. Owoce o cienkim IG jeść można miło dokładnie po kłopocie fizycznym, toż owe o niewielkim natomiast umiarkowanym IG spożywać uczęszcza przez resztę dnia aby aktywność z nich oczyszczana była starannie a spokojnie zapewniając konsekwencja jej dostaw.

Warto jednocześnie pamiętać o tym, że produkowanie produktów żywnościowych (obróbka termiczna, czas obróbki cieplnej) podnosi ich wskaźnik glikemiczny.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *