Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o własną wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa liczba kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Długie albo częste głodówki bądź całkowite
tani cialis
wyeliminowanie wszelakiego typu tłuszczów z diety, mimo małej albo dobrej wagi ciała również może ujemnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj wedle zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. W następstwie tego zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie efekt, gdy tej krwi do omawianego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeżeli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra cena
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w każdej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

Proste? To do dzieła, a raczej do sypialni!

Ochota na seks zależy głównie od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, zapewnia nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla kobiet!), doceniani przez partnerkę a sama działalność seksualna jest zgodna z naszymi upodobaniami, prawdopodobnie nic nie stanie na przeszkodzie żeby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednakże popęd seksualny, choć jest kwestią ducha, uwarunkowany jest też od możliwości organizmu. erekcja
Toteż poza troską o adekwatną oprawę zbliżenia, należałoby 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swoje ciało, żeby sprostało zadaniom, jakie chcemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa dieta i odrzucenie używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezwykle negatywnie na możliwości wzwodu, nie istnieje także coś takiego jak zdrowa liczba wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Poza wypisanymi w artykule radami, każdy z nas mógłby wymienić kilka własnych, które sprawiają, iż apetyt seksualny wzrasta. Czy jest to nasz ukochany rodzaj odpoczynku, masaż, kąpiel; kosztowanie smacznego oraz oryginalnego posiłku: miło i sielankowo lub energicznie i ekscytująco spędzony dzień, oczekiwanie na realizację fantazji seksualnej ustalonej wcześniej z partnerką… Bez znaczenia jaki mamy sposób na zrelaksowanie się i bycie tu i teraz z partnerem/partnerką, ważne żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra w zelu

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój seksualny potencjał, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najszybciej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant treningów stymuluje produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu podnosi się, kiedy robisz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra tanio

Żeby udoskonalić jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych grup mięśniowych ciężko pracuje w trakcie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane także dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za wstrzymywanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj potencja