8926-4613-ico-wu.jpg

Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest odpowiednie jedzenie. Dobra może łatwo poprawić nie tylko poziom potencji, ale również płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co tracimy podczas ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do dosyć ważnych niedoborów selenu. Możemy go uzupełnić spożywając tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny równie istotny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za syntezę testosteronu, ten natomiast jest odpowiedzialny za popęd seksualny. Podczas nadużywania napojów procentowych czy palenia papierosów spada poziom cynku, lecz szybko można go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, niektóre ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj lub ostrygi.
Niesamowicie ważnym składnikiem jest również arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina przyśpiesza produkcję spermy oraz zwiększa żywotność plemników. Składnik levitra tanio ten uczestniczy również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak kakao, mięso wołowe, nerkowce, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Należy zwrócić również uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy a także razowym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, która ma wpływ na właściwe uwalnianie hormonów. Jeżeli musimy unormować jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis bez recepty

Dodaj komentarz