8886-5538-ico-wu.jpg

Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o własną wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa liczba kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Długie albo częste głodówki bądź całkowite
tani cialis
wyeliminowanie wszelakiego typu tłuszczów z diety, mimo małej albo dobrej wagi ciała również może ujemnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj wedle zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. W następstwie tego zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie efekt, gdy tej krwi do omawianego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeżeli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra cena
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w każdej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

Dodaj komentarz